Klacht: telefonisch anders beloofd

Mijn bestelling van 31,95 was niet naar verwachting waartoe ik telefonisch contact heb gezocht om de helft van mijn producten te retourneren. Het waren acht producten waarvan er van vier kleuren een paar waren besteld. Ik wilde graag rookfakkels hebben, terwijl deze normale fakkels waren zonder rook. Dus ik heb er van elke kleur 1 getest. De telefoniste gaf aan dat zij het begreep en dat als de resterende vier fakkels ongeopend waren ik deze kon terugsturen en ik de kosten van de fakkels (4×3,50) plus de verzendkosten zou terugkrijgen. Ik gaf aan dat op de website staat vermeld dat ik de verzendkosten terug krijg als ik de gehele bestelling retourneer, maar dat dat in mijn geval dus niet opgaat omdat ik niet had geweten of het product was wat ik hoopte. Dit zou geen probleem zijn. Dus er was een retourticket aangemaakt. Een week later belde ik hun weer omdat ik nog geen mail had gehad met retourinstructies. Toen heb ik het gesprek met de vorige receptioniste aangekaard en gevraagd naar de verzendkosten, omdat ik niet 6,95 voor de retourkosten wil opdraaien als ik maar veertien euro terug krijg. Dus maar netto, 7,05 euro terug heb. Ook deze receptioniste zei dat ik 14 + 3,95 zou terugkrijgen. Nu heb ik eindelijk het geld op mijn bank en ik zie dat alleen de 14 euro is overgemaakt, hoewel ik 6,95 heb betaald aan het retourneren. Ik voelde mij een beetje voorgelogen, omdat ik ook tot tweemaal nadrukkelijk hierom heb gevraagd.

Ik vind dat het bedrijf zich aan hun woord moeten houden en dat zij de verzendkosten moeten terugstorten. Ik neem aan dat de gesprekken worden opgenomen, dus dan kunnen zij deze terugluisteren en duidelijk horen dat dit mij is beloofd.

Alle klachten die gemeld zijn door niettevreden-Fun-en-Feest-Shoppartners