Klacht: Tele2 zegt dat ik niet betaald heb factuur dec 2016

op 19 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Krijg een mail van Bos incasso er staan 3 factuur open Nov/2016 Dec/2016 en Jan /2017.
Ik bellen met ze en bewijs toegestuurd

Nou wil het zo zijn dat ik Nov en Dec via mijn tele2 heb betaalt via een ideal betalling en de laaste van Jan 2017 via incasso wat door tele2 is gedaan dan zou je denken dat je weer helemaal bij bent.

Niet dus dit speelt zich af sinds Eind Feb 2017.

Tot dag vandaag moet ik steeds met bos en tele2 bellen en ze sturen van de kast naar de muur.

En aangezien ik nog in bezwaar ben bij bos incasso.en me factuur van tele2 gewoon netjes betaal.heeft tele2 mjjn abo stop gezet dus kan niet meer kijken op mijn tele2 en word nog is op kosten gejaagd ook.

Tele2 heeft mij geen brieven of mail of sms gestuurt dat ik naar incasso gaat als dec niet betaalt word.

Tele2 heeft al die maanden dat ik nu bezig ben totaal niet meegwerkt.

Ze houden nog steeds vol dat ik moet betalen maar als je vraagt waar het op is afgeschreven dat kunnen ze niet vertellen.

Word er een beetje moe van en je vecht tegen een bedrijf wat totaal niet klantgericht is .

Maar niet tespreken over hun incasso buro wat helemaal niet mee werkt en totaal geen antwoord geeft op vragen of bezwaar.

Als tele2 en Bos incasso met echt antwoorden komen.

Tele2 al hun bankrekeningen checken waar mijn betalling is.

Tele2 mij de schade vergoed voor het onterecht stoppen van abo want ben nog in bezwaar en de rest van mijn rekeningen netjes heb betaalt en nog betaal.

Tele2 mijn naam weg haalt bij preventel en mij een schade vergoeding betaalt voor het zwart maken van mijn naam.

Beste mensen Let Op Met Tele2.ben niet de eerste en ook niet de laaste internet zit vol met klachten over dit oo zo leuke bedfrijf met top aanbiedingen trap er niet in duurkoop en je krijgt grijze haren van hun beleid en werknemers.

Heb als bewaard van schrijven en alle gespreken opgenomen met zowel bos incasso als tele2.
Raad iedereen aan neem gespreken op rechter zal smullen van de kunde van deze 2 bedrijfen .

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jihq