Klacht: Tele2 weigert upgrade naar Windows 10 Mobile vrij te geven.

op 18 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na diverse keren contact te hebben gehad met Tele2 geeft elke medewerker van Tele2 aan dat Tele2 geen actie onderneemt.
Ik en nog 3 personen uit mijn gezin hebben een Tele2 abonnement. wij hebben eind vorig jaar de Microsoft Lumia 640 met Windows Phone 8.1 erop via Tele2 aangeschaft, er vanuit gaande dat deze t.z.t. geüpgraded zou worden naar Windows 10 Mobile.
vanaf half maart 2016 heeft Microsoft het besturingssysteen Windows 10 Mobile voor Microsoft Telefoons vrijgegeven.
elke provider heeft de upgrade voor Windows 10 Mobile al vrijgegevn (ook de kleine providers). echter ook na diverse keren contact te hebben gezocht, traditionele brief, telefonisch, contactblad op internet, chatcessie met Tele2 medewerker, forums van Tele2, elke keer zeggen ze dat Tele2 geen actie gepland heeft. en er ook niets in het verschiet ligt.
na contact met Microsoft Nederland (2 maal) zeggen die dat Microsoft de upgrade in maart heeft vrijgegen en dat het nu aan de provider ligt, die moeten de upgrade vrijgeven.
echter Tele2 lijkt niet te doen en niets te willen doen.
dit is zeer klantonvriendelijk. ook is het onbegrijpelijk waarom ze het niet vrijgeven, ze hebben nu Microsoft telefoons in hun aanbieding met daarop al Windows 10 Mobile.
hebben ze te weinig Microsoft Lumia 640 telefoons verkocht om de moeite te doen om dat “knopje” om te zetten om deze versie ook vrij te geven voor de Lumia 640?

Als de Tele2 klanten met een Microsoft Lumia 640 ook kunnen upgraden van Windows Phone 8.1 naar Windows 10 Mobile.
wij zitten met ons gezin nog 1,5 jaar vast aan Tele2 anders stapte wij over naar een andere provider en hadden wij direct Windows 10 Mobile.
Nogmaals de klantvriendelijkheid van Tele2 valt me zwaar tegen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Schwachofer