Klacht: Tele2 onjuiste factuur

op 24 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Tele2 verstuurt onjuiste – te hoge – facturen. Waarschijnlijk staan ze er financieel slecht voor en proberen ze door bedrog hun inkomsten op peil te houden. De klantenservice geeft wel hun fout toe, maar wijzigt die niet. Tot 4 maal toe geprobeerd de factuur recht te zetten. De klantenservice is overigens slecht bereikbaar, ze bellen niet terug overeenkomstig wat ze beloven, zijn onvriendelijk en breken de chat-verbinding expres af op het moment dat je verzoekt de factuur aan te passen. Ronduit schandalig.
Daarnaast is de dekkingsgraad van Tele2 in Duitsland extreem slecht. Van Zevenaar tot in Duisburg geen dekking! Het regent klachten op internet over Tele2-facturen. Dus mensen wees gewaarschuwd en neem geen abonnement bij tele2, want je wordt echt bedrogen.

Graag in 1 keer een correcte factuur overeenkomstig het contract.
Na al de uren die ik aan de fout besteed hebt, mag Tele2 mij wel gratis een abbonnement verstrekken.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 03 januari 2013 om 12:34 geantwoord

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service of dienstverlening. Wij helpen u graag verder met vragen over onze diensten. Voor het stellen van online vragen kunt u terecht bij de Virtuele Assistent op onze site. U heeft daar onder andere de mogelijkheid om te chatten met een medewerker: http://www.tele2.nl/klantenservice.html U kunt ook terecht op ons Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ruud10