Klacht: Tele2 mobiel

op 28 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen week een email gekregen van Tele2 dat ik een nieuwe smartphone kan bestellen. Datum geprikt voor op 28 April tussem 17:45 en 19:45. Ik woon begeleid, en mijn medebewoners en ik waren in goed zicht van de voordeur terwijl wij het avondeten aan het klaar maken waren. Kijk op mijn telefoon, gemiste oproep plus een email waarin ik een nieuwe levering kan kiezen. Geen van ons heeft iemand zien aanbellen. Probeer terug te bellen, wordt niet opgenomen.

Wanneer er daadwerkelijk bij het adres wordt afgeleverd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 03 mei 2017 om 23:14 geantwoord

Beste Danny,

Ik kan helaas niet achterhalen waarom de eerste poging niet gelukt is. Ik zie dat de koerier wel een briefje in de bus heeft gedaan wil dit zeggen dat deze wel langs geweest is. Hij of zij zal dan altijd proberen te leveren aangezien het meer werk is om het briefje te schrijven dan daadwerkelijk te leveren. Ik zie dat de 2e levering wel gelukt is. Ik wens je dan ook veel plezier met je aanschaf.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Natsuke