Klacht: TELE2 Medewerkers stalken mij

op 14 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Het begon toen mijn abbonement bijna ging verlopen en toen probeerde Tele2 mij een verlenging aan te bieden. Dit is een zeer slechte veribinding (waarschijnlijk uitbesteed aan een callcenter). Ik had elke dag wel minimaal 3 gemiste oproepen en mocht ik het opnemen dan was er een hele slechte verbinding zonder geluid of geruis. Uiteindelijk heb ik ook een aangegeven dat ik geen verlenging wil, maar ze bleven bellen.
Nu heb ik sinds 2 weken geleden aangegeven dat ik wil overstappen naar een nieuwe provider en dan bellen ze nog steeds mij op met een anoniem nummer of ik dat wil bevestigen. Een keer kreeg ik eindelijk een persoon aan de lijn die een goed signaal had. Ik had haar aangegeven dat ik niet meer gebeld wil worden en doordat het anoniem nummer kan ik hun nummer ook niet blokkeren. Ook heb ik bevestigd dat ik ga overstappen en geen klant meer van hun wil worden. Nu blijven ze alsnog bellen en heb ik vanochtend weer opgenomen. Met als resultaat eendezelfde vraag!

Tele2 moet ophouden met stalken, voordat ik naar de politie ga stappen! Ze moeten ook zoals beloofd mijn nummer uit hun systeem halen. Ook hun klachtservice deugt niet (binnen 30 dagen krijg je antwoord op een klacht), dan kunnen ze me nog minimaal 30 dagen stalken als ze iets mee doen. Als het zo doorgaat moeten ze zelfs mijn kostbare tijd vergoeden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SLAMSch