Klacht: Tele2 medewerker zegt ongevraagd contract op in systeem

op 30 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na verzoek tot wijziging van het huidige abonnement in een abonnement met onbeperkte data heeft Tele2 medewerker als grote blunder zelf in het systeem mijn abonnement ongevraagd OPGEZEGD. Terwijl ik expliciet had aangegeven na de wijziging nog een beroep te kunnen doen op de bedenktijd van 14 dagen en graag terug wilde naar mijn oorspronkelijke contract. De medewerker gaf de mededeling dat ik nu mijn nummer kwijt ben en hij daar helaas zelf niets aan kan doen. Vervolgens heel onbeschoft zonder enige toelichting doorverbonden naar een Tele2 collega die ook verbaasd was over deze gang van zaken. Geen excuus; medewerker gaf aan geen boodschap te hebben aan wat er in het contract staat omdat het systeem hem geen andere mogelijkheid gaf dan opzeggen ipv abonnement wijzigen? Na aandringen heractivering van huidige nr aangevraagd met vijf werkdagen wachttijd zonder telefoon. Tele2 gaat mij hierover bellen? Op welk nummer?????? Gr Bos

Uitleg waarom er zo eenvoudig ongevraagd mijn abonnement kan worden opgezegd door een onbekwaamde Tele2 medewerker. Vergoeding voor het feit dat ik nu mijn eigen mobiele telefoon niet kan gebruiken omdat Tele2 ongevraagd mijn telefoon heeft opgezegd en ik nu vijf werkdagen moet wachten voordat mijn tel kan worden geheractiveerd (hetgeen overigens mijn eigen aangedragen oplossing was omdat de medewerker geen andere oplossing kon bedenken dan een nieuw tel nummer te genereren.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BTele2