Klacht: Tele2 maakt fout, ik moet er veel tijd en energie insteken om te herstellen

op 01 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Gisteren na het lezen van de mail van tele2 over unlimited databundel voor €25 heb ik heel enthousiast direct gebeld met de klantenservice. Ik wilde mijn abonnement upgraden, dat was geen probleem. Ik ze hoeft niet per direct, want gisteren was het al 30 juni. Ik zei graag vanaf morgen = de nieuwe maand = 1 juli dus.

Ik kreeg een bevestigingsmail met ingang van nieuwe bundel per 1 JUNI 2017. Ik heb direct Tele2 webcams team via Facebook benaderd en aangegeven dat er hier een fout gemaakt is en of het gesteld kon worden. Kreeg antwoord dat ze het helaas niet meer kunnen wijzigen!!! nog een bericht gestuurd om aan te geven dat ik toch hee duidelijk 1 juli heb aangegeven en dat ze het dienen te herstellen. Ik krijg weer bericht dat het echt niet kan en dat ik daarvoor een klachtenformulier/vergoedingsformulier moet invullen via de website.

Vandaag een half uur aan de lijn gehangen met de klantenservice. Ik ben geen stap verder. Er wordt steeds gerefereerd naar het vergoedingsformulier dat ik moet invullen via de Website en dat het onmogelijk is om vanuit de klantenservice de medewerker contact opneemt met de klachten afdeling.

Ik ben hier echt woedend over!! Het is heel duidelijk een fout van de medewerker en ik moet hier nu zoveel moeite en energie insteken om zijn fout te corrigeren!!

Dit is echt belachelijk. Dit is de omgekeerde wereld.

Als Tele2 ZELF zijn fout corrigeert en excuses aanbiedt voor de grote ergernis die ze veroorzaakt hebben hierdoor.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GoSolien