Klacht: Tele2 komt afspraak niet na!

op 09 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Tele2 beloofde mij het 2de tvkastje gratis maar nadat ik er maar 1 binnen had gekregen ben ik meteen gaan bellen om aan te geven dat ik er maar 1 had gekregen hier gingen een aantal weken overheen maar vernam niets meer toen ben ik weer gaan bellen en werd dit via via door gespeeld en zou ik terug gebeld worden. Ik ben toen terug gebeld door iemand van de financiele afd. die het bandje heeft beluisterd en gaf aan dat na het beluisteren van het bandje waarop alles is afgesproken ik in het gelijk werd gesteld. Vervolgens word ik door verbonden zodat alles in orde gemaakt zou worden en mijn kastje alsnog thuis gestuurd zou worden maar deze dame gaf aan dat ze geen toverstafje had en niet zomaar iets gratis in kon voeren ze zette het door naar een andere afdeling die er later op terug zouden komen. Ik kreeg een week later een sms dat ze er mee bezig waren maar heb daarna nooit meer wat vernomen. Toen heb ik weer contact opgenomen weer mijn verhaal gedaan en vervolgens zit je weer een uur aan de telefoon. Ik zou weer terug gebeld worden maar weer niets vernomen. Heb zelfs een chat gesprek gehad deze niet netjes verliep deze dame was heel brutaal en ik moest maar een klacht indienen via de website. Toen heb ik weer gebeld met een andere afdeling die het hoger op gingen pakken en zou binnen 2 dagen nog iets vernemen en werd na 2 weken gebeld door een dame die had een idee om dan maar mijn abbonnement te veranderen naar alleen internet (wat overigens ook heel traag is) om mij zo tegemoet te komen ik vroeg aan mevrouw waar het bandje dan opsloeg en dit niet de afspraak is en toen vroeg zij, wat wilt u dan? Waarbij ik aangaf dat tele2 netjes zijn afspraken nakomt, toen gaf zij meerdere malen aan dat ze geen gratis kastje kunnen geven. Waarbij ik nogmaals aangaf dat dit niet volgens afspraak is. Ze zou mij later terug bellen ik heb helaas nooit meer van haar vernomen.
Zo wordt ik al een jaar lang van kastje naar de muur gestuurd er is mij nu beloofd het geld terug te storten en de heer zou ook hier achteraan zitten maar ook weer niets vernomen. Fus weer contact opgenomen Bijna einde contract er zou nu via de teamleider spoed achter gezet worden maar weer tevergeefs.
Deze meneer heeft mij wel terug gebelt en excuseerde zich dat er nog geen schot in de zaak zat maar dat dit alles is wat hij verder kon doen en dat begrijp ik, mocht je dit lezen heel erg bedankt dat je me zoals beloofd wel netjes terug hebt gebeld. Ik heb 3 keer aangegeven dat ik einde contract zit en dat ik weinig vertrouwen in tele2 meer heb ik wilde graag een ander contract maar wil eerst dat dit opgelost werd. Einde contract!
Maar Ik word door tele2 gewoon in de doofpot gestopt!
Heb overigens nooit van de tv kunnen genieten omdat ik steeds maar provisorisch heen en weer moest lopen in mn huis om te kijken waar ik bereik had. Veel zenders deden het ook helemaal niet (Heb hier ook foto\\\\\\\’s en beelden van) ook dit in het begin al aangegeven maar er werd gezegt dat dit een bekend probleem is bij dit product maar dan vraag ik mij wel af waarom tele2 dit aanbied.

Heb juridisch advies ingewonnen en ook hier wordt weer duidelijk dat ik in gelijk gesteld word. Maar Tele2 blijft stil! Ik wil tele2 via deze weg nog èèn keer de mogelijkheid bieden om dit probleem op een nette manier op te lossen.

Ik wil dat tele2 hun afspraak nakomt en een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten het gehele jaar of een iphone 8 aangezien jullie die momenteel toch aan mensen cadeau geven als excuses voor hoe ik al een jaar lang van kastje naar de muur ben gestuurd al een jaar in de stress zit en nooit van mijn abb. heb mogen genieten.

Wil ook dat ze een schriftelijke reactie geven want heb geen vertrouwen meer in telefonische beloftes.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M W