Klacht: Tele 2

op 20 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

19-12-2012
Graag wil ik even onder de aandacht brengen dat contact heb gehad met tele 2 over de problemen rond wireless waar tele 2 de laatste maanden mee te kampen heeft.
Althans ik ervaar de laaste maanden problemen met wireless in de thuissituatie.na enkele telefoontjes naar tele2 en wat afstellingen op afstand en wat zoethoudertjes kwam het hoge woord eruit ” tsja meneer tele2 ervaart al enige maanden problemen met wireless en wij weten niet waar het ligt ,wel zijn wij er hard mee bezig”
( hiervan heb ik een mailtje gevraagd aan de helpdesk medewerker , en ook gekregen
Wellicht dat de medewerker hierdoor in de problemen de problemen kan komen dus publiceer ik het (nog) niet.

Waarom lees ik hier niets over in de media ,en/ of op de tele 2 website?.

Komt er een regelling voor deze klanten?

Wanneer wordt het opgelost?

Het betreft trouwens problemen met de werking en snelheid van wireless thuis.
Zeer vaak werkt het niet of heeft het de snelheid van een 56k modem.

Gr

Een reactie van tele2

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 december 2012 om 22:55 geantwoord

Wij betreuren het dat de diensten niet naar tevredenheid werken. Er loopt op dit moment een onderzoek naar problemen met wifi en via het forum houden we onze klanten op de hoogte: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-174/niet-goed-functioneren-wifi-14233/ Onze excuses voor het ongemak!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Louis husz