Klacht: Telaat

op 11 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke bus komt minstens 10 minuten telaat (lambertusstraat Brunssum) zo mis ik elkedag mijn bus na school en kom dus elkedag een half uur telaat !!! Ook kan ik in de kou een half uur wachten op de volgende bus die komt. Vind dat het tijd word dat dit word veranderd want dit kan echt niet

Als de bus optijd komt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste jkkk, Dat is niet fijn om te lezen! Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als de bus te laat komt. Om je klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag aanvullende informatie. Kun je aangeven om welke lijn het gaat en waar en hoe laat je opstapt? Met vriendelijke groet, ^SM Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht jkkk

3 maanden geleden - Het gaat om de lijn 29 die op de lambertusstraat in Brunssum/treebeek komt. De tijd maakt eigenlijk niet uit want het komt zelden voor dat de bus optijd is, hij is altijd wel telaat.

Arriva

Heeft op 11 mei 2017 om 21:28 geantwoord

Beste jkkk,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en we nemen je melding mee in de evaluatie van de dienstregeling. Ik hoop dat je snel verbetering merkt en zo op tijd op school komt.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door jkkk