Klacht: telaat

op 04 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakketje tot nu nog niet ontvangen zou tussen 12.17.en 14.17 er zijn maar tot op heden nog niets nu 17.17
zit er we voor thuis
had ook even kunnen bellen

Gewenste Oplossing:

gister ook pakketje maar belde 10 van te voren dat hij er aan kwam en tussen af gesproken tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 19 mei 2017 om 16:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anja,

Allereerst excuses voor de late reactie. Op de dag van levering was uw pakket helaas manco, dit wil zeggen dat het pakket nog niet bij ons aanwezig was. Helaas bent u hiervan niet op de hoogte gesteld waardoor u voor niets heeft zitten wachten op uw pakket.
Gelukkig was het pakket de volgende dag wel bij ons binnen gekomen en kon deze toen alsnog geleverd worden.

Excuses voor het wachten en het uitblijven van de communicatie rondom de levering van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Online Pakket Dienst

Heeft op 19 mei 2017 om 17:57 geantwoord

Welke oplossing helemaal niks volgende dag pas gekregen heb van telefoon 2 wel 7euro compensatie gekregen hoera kon er af pffff

Alle klachten die gemeld zijn door anja bokkers