Klacht: Tegenvallende bestelling

op 11 oktober 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Had bij croupon n verassings paket ( de luxe) besteld.t zag er erg interessant uit, maar t was echt helemaal niks..er zat werkelijk waar niets in van de foto op de site.t was dus te mooi om waar te zijn..

Nou als dit word opgelost door op zn minst eerlijk te zijn op de site ,want ik kan me niet voorstellen dat mensen hier blij van worden.ik vond t n schande.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Reactie van de melder van de klacht Sandra van heugten

Reactie van de melder van de klacht Sandra van heugten

1 maand geleden - In t pakket zat 1 plastic sponsje ,1 plastic malletje om n wenkbrauw te tekenen,wat echt nergens op slaat en n lipstick die uit 2015 kwam en uitgedroogd was.( weet dit om dat ik er zo 1 voor 3€ bij de action heb gekocht) weet niet wat de de luxe is van dit pakte.kon helaas de fotoo ervan niet oploaden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra van heugten