Klacht: tegenstrijdige informatie bus, duur bellen om het goede antwoord live op te vragen

op 17 juli 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet reis plannen, en weten waar precies op die dag en dat tijdstip bus 9 van Den Bos CS naar zorgpark Voorburg stopt. Ik heb te weinig overstaptijd om te zoeken, en de bus missen is geen optie want hij gaat 1xper uur.
9292 geeft de bus aan ten oosten van het station, als ik de reis plan van uit de treinreis, maar als ik eerst kijk welke bussen er rijden om daar een trein bij te kiezen, dan stopt de bus aan de andere kant van het station volgens de info.

Meer keuzes om je reis te plannen, niet 1 voor 1 elke optie aanklikken voor je kan zien wat de details zijn, want de keuze hangt af van het detail bv moet ik 7 min lopen, na de bus, of moet ik 25 min dolen door een onbekende wijk, voor ik op het zorgpark ben.
En oude bushaltes moeten niet tevoorschijn komen.
Ik moet iemand tegen komen die toevallig de situatie in den bosch kent, dat er achter het station geen bussen ZIJN.
Fouten kan ik accepteren maar niet als ik voor hun fouten duur moet bellen om dat door te kunnen geven.
Dus daarom maar op deze manier.
Dere mensen zoals ik kunnen moeilijker zien, ontwikkelingen moeilijker bijhouden, zijn steeds meer afhankelijk van OV en krijgen steeds meer te maken met ziektes en mantelzorg.
Dit gedoe kost me uren. Heb er echt een baan aan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lucveu