Klacht: Geen stoom

22140366 aankoop 10 januari 2022 op 15 augustus 2022 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een tefalSV6115 grijs ,half jaar 8 maal mee gestreken, kapot nu 2weken weg ,moet op onderdelen wachten ,gevraagt kan ik een ander kopen iets bijbetalen geen punt ,mevrouw van expert zegt nee u moet wachten slechte service expert ermelo .is nu zeker mij als klant kwijt

Gewenste Oplossing:

Graag een andere strijk zet ,geen vertrouwen meer in deze

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tefal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 22140366 aankoop 10 januari 2022