Klacht: Cashback actie

WillemGb op 13 december 2022 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Tefal.nl een grill gekocht met € 50, cashback actie van Tefal.

Bij ontvang van mijn bestelling heb ik de doos meteen met het oud papier meegegeven.

Bij invullen van het cashback formulier kom je erachter dat je de EAN code uit de doos moet knippen en een foto moet maken en bij het formulier moet indienen. Lekker dat ik daar nu pas achter kom ……… doos met EAN code is al weg aan het oud papier meegegeven.

Tefal zegt …. helaas pindakaas ………. je moet een foto maken van de EAN code met de doos.
Ik heb gevraagd waarom dat zo is, want ik heb immers de grill bij Tefal.nl zelf besteld. Helaas heb ik op die vraag geen reactie meer ontvangen.

Ik voel me door Tefal genaaid.

Gewenste Oplossing:

Dat ik recht heb op de € 50, cash back, zonder dat ik de EAN code nodig heb. Ik heb immers de grill direct bij Tefal.nl gekocht en heb de grill niet terug gestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tefal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tefal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tefal

Heeft op 20 december 2022 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij adviseren je contact op te nemen met onze Consumentenservice op telefoonnummer 085 0520541. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00–19.00 uur. Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Tefal Consumentenservice
Groupe SEB Nederland B.V.
De Schutterij 27
3905 PK Veenendaal - Nederland
https://www.tefal.nl/

Alle klachten die gemeld zijn door WillemGb