Klacht: Bladderende pan

Angelie Meijs op 02 januari 2023 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via supermarkt Plus in juni 2020 een koekenpan iIlico gekocht met een inlegkarton waarop staat 10 jaar garantie. Van deze pan laat de binnenlaag los rond las handgrepen. Helaas aankoopbon, waarop ook de gekochte levensmiddelen staan, kwijtgeraakt. Van de loslating foto’s naar Tefal opgestuurd. Hun reactie: 2 jaar garantie en die waren voorbij. Hierna foto gestuurd van informatie op pan waarop de 10 jaar garantie wordt vermeld. Ook aangegeven dat zij deze actie via Plus terug kunnen vinden. Volgende reactie: bon ontbreekt. Ik heb van maand juni nog wel bankafschrift waarop betaling aan Plus staat. Zo komen ze er altijd maar weer onderuit en pan kan de container in.
Gewenste oplossing:
Nieuwe pan.
A.Meijs

Gewenste Oplossing:

Nieuwe koekenpan

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tefal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Angelie Meijs