Klacht: Trui besteld en betaald maar niet geleverd

Fokkinga op 09 juli 2018 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Trui bij Teezily besteld en betaald via IDEAL.
In het bestelformulier ontbrak het huisnummer.
Pakketje is volgen Teezily wel verstuurd maar nooit bij mij aangekomen.
Uit contact met Teezily bleek dat het was geretourneerd naar Teezily.
Teezily wil het niet alsnog naar het juiste adres met het goede huisnummer sturen.
Hun argument is dat het door mij later opgegeven juiste adres niet overeenkomt met dat van de bestelling.
En dat klopt helemaal, want in het bestellingsformulier ontbrak het huisnummer.

Gewenste Oplossing:

Als ik de trui ontvang.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door