Klacht: Teezily, huisnummers en niet meer werken

EdgarvGeel op 09 juli 2018 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan de klacht van Fokkema kopieren.
Ook bij mij is het huisnummer niet mee gekomen, wat vreemd is omdat alle velden automatisch ingevuld worden.
Ik heb nu ruim een maand een discussie. Ik wil mijn geld terug. Ze bieden een herdruk, zelfde mail als andere klachten, maar dat wil ik niet. Het ging hier om een moederdag cadeau.
Teezily onderneemt totaal geen aktie en werkt niet mee. Men verschuilt zich achter het huisnummer argument. Al twijfel ik daar aan na het lezen van andere klachten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door