Klacht: Sneakers niet ontvangen

op 13 augustus 2019 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 2 juni sneakers besteld en betaald, totaal €59,93. Op 17 juni bericht gekregen van Post nl met het verzoek om informatie over de inhoud van het pakket. Netjes de factuur en info doorgemaild. Maar tot op heden geen pakket ontvangen. Post nl mail dat ik het pakket als vermist moet doorgeven aan Teezily. Dat heb ik gedaan, maar ik kreeg geen enkele reactie van hen meer.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Coba Lammers