Klacht: bestelling niet geleverd

op 16 januari 2020 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28-12 kreeg ik mail dat mijn bestelling geregistreerd staat. Op 7-1-2020 kreeg ik mail dat de bestelling verzonden is, levering kan 5-9 dagen duren kan. Tot vandaag niets meer vernomen. Heb mijn klacht naar Teezily gemaild en mail is onbestelbaar, komt dus weer retour.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld ruim € 70,00 weer terug zou krijgen, want ik heb helemaal geen vertrouwen meer in de kwaliteit e.d. van de shirts.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Piety