Klacht: Teezily betaald via Adyen

op 12 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Heb 27 april een t shirt besteld bij Teezily en via adyen betaald ! Van Teezily mail ontvangen dezelfde dag dat de bestelling niet door ging en dat ik binnen 14 dagen me geld terug kreeg ! Teezily gemaild maar geen antwoord nu lees ik bij jullie op de site dat het oplichterij is en dat adyen daaraan mee werkt! Hoe kan ik m n geld terug krijgen!

Ik ben tevreden als ik m n geld terug krijg !

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 juli 2017 om 13:10 geantwoord

Geachte mevrouw Den,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Pajomi