Klacht: Teenstuk gebroken Havaianas

op 08 augustus 2016 over Havaianas in de categorie Schoenenwinkels

Beste,
Voor mijn beide zoons heb ik havaianas gekocht. Dit omdat ik zelf erg lyrisch ben over de havaianas. Tijdens de vakantie in Italie is bij mijn oudste (maat 29-30) een teenstuk gebroken. Daar heb ik een vervangend exemplaar gekocht. Nu 2 weken later is de slipper van mijn jongste (maat 27-28) op exact dezelfde plaats gebroken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit van een merk als havaianas niet verwacht. Het zijn toch prijzige slippers en je hebt er meteen niets meer aan. Het is namelijk niet zo dat het tussenstuk te maken is.

Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met Havaianas, echter zijn zij alleen telefonisch te bereiken voor de online shop. Graag zou ik contact wensen met Havaianas om de klacht bespreekbaar te maken en te zoeken naar een oplossing. Ik begrijp dat het eenmalig kan voorkomen, maar binnen 2 weken, bij allebei mijn zoons vind ik niet netjes. Terug naar de winkel is geen optie (makkelijk gezegd namelijk door Havaianas) omdat ik de bonnetjes niet bewaard heb. Tevens heb ik de slippers van mijn oudste in Italië weggegooid. De slippers van mijn jongste heb ik wel nog bewaard. Het zou fijn zijn als er vanuit Havaianas contact komt en er wellicht vanuit de online shop voor mijn jongste een nieuw exemplaar verzonden wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havaianas

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havaianas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke1204