Klacht: technische storing die al 5 dagen duurt

op 10 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

vanaf 02-07-12 zou ik met nummerbehoud het abonnement gaan gebruiken van simpel.
Nu blijkt dat ik vanaf het moment dat mijn oude profider was afgesloten ik geen verbinding had met internet, sms of bellen. Ik heb al 3 keer gebeld met de klantenservice, men geeft telkens aan dat er een technische storing zit bij het overzetten van abonnemee’s met nummerbehoud. Men kon niet aangeven hoelang de technische storing nog ging duren.
Ik ben een ZZP-er, dus afhankelijk van de telefoon voor mijn klanten. Op deze manier raak ik klanten kwijt en daardoor kom ik in de financiële problemen.

op de 1e plaats wil ik dat jullie mijn probleem oplossen, dat betekent dat ik met ingang van heden, gebruik kan maken van jullie diensten waar ik voor betaal!!!
Verder eis ik een schadevergoeding voor het verlies van mijn klanten, ik neem aan dat jullie hiervoor een acceptabel bedrag hebben klaarliggen.
Het kost me veel tijd en energie om telkens met jullie in gesprek te moeten en een medewerker aan de telefoon te krijgen die me geen goede oplossing kan bieden. Ik moet onder werktijd bellen, omdat jullie alleen tijdens kantoortijden te bereiken zijn. Dit kost me ook tijd en geld.
als jullie mijn probleem niet snel kunnen oplossen, wil ik hierbij mijn abonnement opzeggen. Ik ga dan naar een andere profider.
Op deze manier heb ik geen goed woord meer over voor SIMPEL.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:41 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door igmmeijer