Klacht: Technische fout

Toen ik kaarten voor het Gorillaz concert in de Ziggo Dome wilde halen, was ik er vroeg bij en kon ik gelukkig twee tickets op een goede plek (vak 102) reserveren. Toen dacht Ticketmaster echter verschrikkelijk vervelend te doen en gaf mij een “technische fout” toen ik door wilde naar betalen. Ik was nog ruim binnen de 10 minuten tijd die gegeven werd, maar toch werden mijn tickets geannuleerd. Toen ik meteen nieuwe tickets wilde kiezen, was natuurlijk bijna alles al gereserveerd en kon ik alleen voor dezelfde prijs slechtere tickets bestellen. Belachelijk, aangezien ik door de fout van Ticketmaster het recht op goede kaarten ben ontnomen.

Ticketmaster zou er goed aan doen om dit soort fouten uit hun systeem te halen en eens zorgvuldiger om te gaan met mensen die geld voor hun diensten betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketmaster

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketmaster nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruiker20