Klacht: Teakhout kastje type Bart

op 14 maart 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Een maand geleden een kastje voor op de slaapkamer gekocht en in deze maand zijn er 3 barsten/scheuren in het hout ontstaan. Ben met de kassabon gaan informeren wat er aan gedaan kon worden. Heb naar de bedrijfsleider/ster gevraagd maar die vond het niet de moeite waard om mij te woord te staan. Door een verkoper werd mij gezegd dat ik van het kastje foto’s moest gaan maken en die moest opsturen naar het Hfd. kantoor. Ik ben ervan uitgegaan dat als ik iets in een winkel heb gekocht en daar schort later iets aan, dat ik dan zaken moet gaan doen met de winkel en niet met het Hfd. kantoor. Teleurgesteld ben ik de winkel uitgelopen en heb dit als on-klantvriendelijk ervaren. Dit is m.i. niet de normale gang van zaken doen.

Ik zou het normaal vinden dat de winkel dit op een goede manier op gaat lossen door mij een nieuw kastje aan te bieden zonder barsten of scheuren of retournering van het betaalde bedrag ad € 89,99 Datum aankoop: 160213

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door riawyn44