Klacht: Te weinig zegels wel afgerekend en slecht personeel

op 13 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

AH Oostvaarders was het bijzonder druk omdat de mensen aan het hamsteren zijn,dus erg druk bij de kassa’s en niet goed opgelet.Toen ik thuiskwam zag ik pas dat ik voor 19 zegels had betaald en maar 11 had gekregen.Ik voelde mij oprecht bestolen.Plus dat er in het weekend en vrijdags zeer slecht opgeleid personeel staat.

Gewenste Oplossing:

Dat het weekend personeel de goede opleiding krijgt en dat ik mijn zegeltjes krijg waar ik voor betaald heb.Het is maar €0,80 maar toch.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Agnes1336