Klacht: Te weinig treinstellen tussen 15:30 en 17:30

op 17 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Mijn klacht is dat er op het station in Zwolle te weinig treinstellen zijn die mensen kunnen mee nemen richting Emmen. Er stond vandaag 17 mei maar 1 treinstel klaar waarbij alle zitplaatsen bezet waren. En bijna net zoveel mensen als zitplaatsen moesten staan. Ook waren er mensen die niet mee konden i.v.m. de drukte. Hierdoor liepen wij ook nog vertraging op. Arriva treinen zijn altijd er druk. Het wordt tijd voor meer treinstellen. Ik ben zelf een student dus zit meer en deel van mijn tijd in de trein voor school.

Ik hoop dat u dit kan oplossen.

Vriendelijke groet,
Susanne van Rijn

Wanneer er meer treintoestellen komen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Susanne, Niet leuk om te lezen dat er te weinig treinstellen zijn en daardoor niet iedereen in 1x met de trein mee kan. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. In onze treinen hebben we staanplaatsen en we hebben zitplaatsen. Je betaald voor je vervoersbewijs en niet voor een zitplaats. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat niet iedereen met de trein mee kan en dit vertraging veroorzaakt. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik wil je signalering graag intern doorgeven. Zou je dan nog aan kunnen geven hoe laat je vandaag in de trein bent gestapt? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 24 mei 2016 om 05:50 geantwoord

\"In onze treinen hebben we staanplaatsen en we hebben zitplaatsen. Je betaalt voor je vervoersbewijs en niet voor een zitplaats. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat niet iedereen met de trein mee kan en dit vertraging veroorzaakt. Excuses voor het ervaren ongemak!

Ik wil je signalering graag intern doorgeven. Zou je dan nog aan kunnen geven hoe laat je vandaag in de trein bent gestapt?\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Susannevr