Klacht: Te weinig saus

Snoopyxxxx op 21 december 2019 over Smullers in de categorie Snacks

Ik kom regelmatig bij Smullers op Eindhoven station. Ik bestel dan een frietje speciaal. Voor de friet betaal ik en daarbij komen nog de kosten voor de curry en mayo en de uitjes, dit bedraagt € 0,95 extra. Het gebeurd vaak dat er veel te weinig mayo en curry op mijn friet wordt gedaan terwijl ik hier wel €0,95 extra voor heb betaald. Als ik vervolgens vraag of ze er wat extra saus op willen doen moet ik bijbetalen. Ik vind dit niet kunnen aangezien ik al bijna €1,- extra betaal speciaal voor de saus en dan willen ze zelfs dat ik nóg meer betaal. Dit vind ik echt belachelijk en meerdere mensen zijn het met mij eens. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden en dat ze bij Smullers niet zo moeilijk meer doen om een beetje extra saus.

Ik ben tevreden wanneer je niet extra hoeft te betalen als je vraagt naar extra saus waar al voor betaald is. Ik betaal namelijk €0,95 bovenop de prijs van de friet voor een frietje speciaal. Het zou erg klantvriendelijk zijn als ze niet moeilijk doen om een beetje extra saus zonder bijbetaling en zo de klant tevreden houdt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smullers

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smullers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snoopyxxxx