Klacht: Te weinig koopzegels ontvangen

Auis op 16 juni 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de tweede keer dat ik te weinig koopzegels heb ontvangen, tenminste dat ik het ontdek want ik tel niet altijd alle koopzegels na.
Nu heb ik 2 keer 1 koopzegel te weinig ontvangen en dat op 50 gekochte koopzegels. Als ik dat door reken op een heel zegelboekje ben ik mijn voordeel van de koopzegels kwijt. Ik lijk nu wel genoodzaakt om de zegels te gaan natellen voordat ik de winkel uitstap. Waardeloos!

Gewenste Oplossing:

Personeel er van volledig bewust maken dat het aantal koopzegels letterlijk op de bon staat en fouten ten koste gaan van de klant. Goed duidelijk maken dat als er regelmatig fouten worden gemaakt met het te weinig uittellen van de zegels de klant flink geld kosten. en het ten kosten van het spaarsysteem gaat. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om 31 of 19 koopzegels af te tellen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door