Mijn Klacht:
Ik betaalde met een 20 euro biljet en moest 11,65 terug krijgen en kreeg maar 5 euro biljet en wat kleingeld terug. Ik vroeg hoe is dat 11,65 en kreeg daarbij als reactie sorry daar krijg je geen zegels bij. Ik ben verbaasd de winkel uitgelopen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil me geld terug, dit is ronduit belachelijk

