Klacht: Te weinig geld terug

op 28 april 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In de winkel Leen Bakker in Terneuzen heb ik een bed gekocht van €638,47,-. Bij het afrekenen werd mij €10,- te weinig teruggeven door Jessy. Hier kwam ik achter bij het naar buiten lopen en keerde gelijk rechtsom de winkel terug naar binnen. Ik ging weer in de rij staan en toen ik aan de beurt was ontkende zij het verhaal zonder ook maar 1 seconden na te denken. De baas erbij geroepen die zou bij sluitingstijd de kassa tellen en mij dan bellen. Niks vernomen van de Leen Bakker wat zeer spijtig is. Het gaat mij niet om die €10,- maar om principe.

Het zou fijn zijn bij een oprechte excuses na dat ik als leugenaar ben weggezet. Wil ook graag mijn €10,- terug. Misschien is het een idee dat er een camera op de kassa's komt. Zodat andere klanten dit ook niet hoeven te ervaren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Klant in Terneuzen