Klacht: te weinig bussen bij LEMMER BUSSTATION

op 29 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik Moet elke dag bijna vechten, om een plekje. natuurlijk hou ik daar niet van op de vroege ochtend. er zijn veel schoolkinderen die erg graag die bus in willen. maar dat wil natuurlijk iedereen. mensen worden zowat geplet tussen de menigte en de bus. dit herhaalt zich eigenlijk elke dag. de buschauffeur liet gister (maandag 28 november ) verschillende mensen staan in lemmer en BANT ROTONDE. ik zit met stage, dus als ik deze bus niet in kan door de drukte, dan zit ik met een groot probleem, omdat ik namelijk een gebouw moet openen. ik vind het helemaal niet erg om in een volle bus te zitten, maar al deze kinderen en jongvolwassenen zien dat er mensen moeten blijven staan, en het is koud en druk dus iedereen strijd voor een plekje in de Bus. ik heb het namelijk over de 315 naar Emmeloord. deze gaat volgens 9292 om 7;34 van lemmer naar Emmeloord. deze komt meestal zowat als leeg uit Joure aan. en dan staat er een horde te wachten bij Lemmer. het zijn vaak alleen schoolkinderen. tot Emmeloord stapt ook niemand uit. alleen bij BANT ROTONDE stappen mensen in, als er nog ruimte is. het gaat echt om het stukje van de Lemmer naar Emmeloord.

ik ben super tevreden als er een extra bus rijd, of een dubbeldekker wat ook nog kosten van de busshaufeur bespaard. maar in ieder geval een extra ritje naar Emmeloord. en dan gewoon vanaf lemmer. omdat het daar gewoon super erg mega druk is.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 09:49 geantwoord

Hallo Jordi,

Bedankt voor je bericht. Ik heb deze doorgestuurd naar onze exploitatiemanager in de regio, met de vraag of er naar de materieelinzet van lijn 315 om 7.34 uur vanuit Lemmer richting Emmeloord gekeken kan worden. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva