Klacht: Te vroeg vertrekken

op 15 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in Hazerswoude-dorp, en het is nu al de zoveelste keer dat op 9292 staat dat hij later is en vervolgens veel te vroeg vertrekt. Ik had zojuist nog rzo’n 6 minuten, maar ik zie hem voor m’n neus vertrekken. Niet echt netjes. Aangezien er pas over een uur weer een bus gaat, is dit erg frustrerend omdat je dan veel te laat op bestemming aan komt.

Gewenste Oplossing:

Een bus die op de aangegeven tijden vertrekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juli 2017 om 19:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Avang,

Ik begrijp dat het frustrerend is als de bus vroeger vertrekt dan volgens de dienstregeling wordt aangegeven. Vooral als je daardoor een uur moet wachten op de volgende bus.

Kun je aangeven met welke lijn je wilde reizen, bij welke halte dit was en hoe laat?

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Avang