Klacht: Te vroeg vertrek

op 18 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bussen die vertrekken eerder dan ze horen te vertrekken, ze vertrekken enkele minuten eerder dan dat hoort. Door een te vroege vertrek van een bus, gaan mensen hun bus missen en te laat komen op een afspraak/school.

Ik zou graag willen dat de buschauffeurs op hun precieze tijd vertrekken svp

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

11 maanden geleden - Beste Seval, Het is niet de bedoeling dat de bus elke keer te vroeg vertrekt. Om welke lijn gaat het hier? En heb je een voorbeeld van een tijd (en halte) waar dit is gebeurd? Als ik dit van je heb, kan ik je bericht namelijk intern doorsturen zodat dit uitgezocht kan worden. Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 06:09 geantwoord

Gevraagde informatie vooralsnog niet gekregen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Seval50