Klacht: Te vroeg

op 21 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 februari 2018 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste avrijn123,

Je geeft in jouw melding aan dat lijn 5 voor de tweede keer op rij te vroeg vertrokken is vanaf jouw halte.

Uiteraard is dit niet de bedoeling en begrijp ik dat je hiervan baalt.
We hebben jouw signaal doorgestuurd naar de teammanager met de vraag hier extra aandacht aan te besteden.

Ik wil je bedanken dat je de moeite hebt genomen om dit bij ons kenbaar te maken.

Met vriendelijke groet,
^Zoë
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door avrijn123