Klacht: Te vroeg

op 30 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus was veel te vroeg weg.. het had nog 5 minuten moeten wachten voor dat het 7:48 zou zijn.. Toen ik bijna bij de bushalte was is die voor mij weggereden. Het gaat om lijn 190 van gouda. Ik vind dit heel vervelend.. omdat de bussen al om het half uur gaan.. of om het uur. Aangezien het weekend is maar ook al is het weekend.. mensen moeten gewoon naar werk toe.. En op tijd op werk zijn om de winkel te openen!

Ik ben pas tevreden wanneer er aan de tijden word gehouden.. En niet eerder weg gaat..

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 30 december 2017 om 09:58 geantwoord

Beste Boooss,

Wat jammer om te lezen dat je de bus miste! Ik kan helaas niet meer de ritgegevens inzien, omdat die slechts 24 uur teruggaan. Ik stuur je melding daarom ter evaluatie door.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Boooss