Klacht: Te vroeg

op 30 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus was veel te vroeg weg.. het had nog 5 minuten moeten wachten voor dat het 7:48 zou zijn.. Toen ik bijna bij de bushalte was is die voor mij weggereden. Het gaat om lijn 190 van gouda. Ik vind dit heel vervelend.. omdat de bussen al om het half uur gaan.. of om het uur. Aangezien het weekend is maar ook al is het weekend.. mensen moeten gewoon naar werk toe.. En op tijd op werk zijn om de winkel te openen!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer er aan de tijden word gehouden.. En niet eerder weg gaat..

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 december 2017 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Boooss,

Wat jammer om te lezen dat je de bus miste! Ik kan helaas niet meer de ritgegevens inzien, omdat die slechts 24 uur teruggaan. Ik stuur je melding daarom ter evaluatie door.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Boooss