Klacht: Te vroeg

op 13 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik stond om 18:19 te wachten op de bus die om 18:23 zou vertrekken. Echter is deze bus niet gekomen. later heb ik van mijn vriendin die dezelfde bus eerder had genomen vernomen dat de bus om 18:17 is langsgereden. Ik begrijp dat een foutje kan gebeuren maar het is de zoveelste keer dat de bus voor mijn huis te vroeg langs rijd. Waardoor ik al een aantal keren mijn aansluiting heb gemist terwijl ik meer dan optijd aanwezig was. Het gaat om bus 35 die had moeten stoppen op de dempseystraat in sittard.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de chauffeur zich aan de juiste tijden houdt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 augustus 2017 om 19:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sterrebinici,

Ai, dat is balen! Jammer om te lezen dat dit vaker voorkomt.

Ik ga een melding maken in de regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Excuses voor het ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Groet,
^JP
Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sterrebinici