Klacht: Te vroeg

op 10 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 17:07 zou de bus aankomen/vertrekken bij de bushalte Blauwe brug in Heemstede. Ik loop vanuit mijn werk naar de bushalte. Om 17:03 zie ik terwijl ik in de straat loop de bus voorbij rijden. Ik vind dit niet kunnen, stel er zit 1 minuut tussen kan ik dit begrijpen. Maar je hoort te wachten bij de bushalte tot dat de juiste vertrek tijd is verstreken. Nu moet ik een half uur wachten. Ik vind dit geen stijl.

Zodra de buschauffeur gewoon bij de halte wacht op zijn vertrektijd als er veel tijd tussen zit.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste DesiG, Wat balen dat de bus voorbijreed. Over welke lijn gaat het en wat was je uitstaphalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 08:33 geantwoord

Beste DesiG,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door DesiG