Klacht: Te vroeg

op 07 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Altijd zijn de bussen te laat als je er een half uur staat omdat de aansluiting niet fijn is. En nu ren ik voor mijn bus ben ik er net aan 1min voor tijd is mijn bus 3min eerder al weg, vind dit niet kunnen. Er stond ook niet gemeld op de 9292 app dat de bus eerder zou vertrekken.

Een vergoeding, nu ben ik 45min bijna een uur later op bestemming.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Cndy, Ai! Niet leuk om te lezen dat de bus te vroeg is vertrokken. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Helaas kan ik de bijlage met de printscreen van de reis niet openen. Kun je aangeven om welke buslijn het gaat? Hoe laat, vanaf welke halte en in welke richting wilde je reizen? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Cndy

1 maand geleden - Hallo, Het gaat om de qliner 370 naar Alphen station vanaf het oude ambacht in Alphen aan den rijn. De bus zou om 18:07 vertrekken was gaan renne om optijd te komen en was 18:06 bij de halte maar de bus was al weg. Toen ik op 18:04/18:05 de bushalte al zag zag ik ook geen bus meer voorbij rijden.

Arriva

Heeft op 07 juli 2017 om 21:45 geantwoord

Beste Cndy,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 370 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Cndy