Klacht: Te volle treinen

op 29 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ook gisteren 28 april met de trein van 16:50 zo vol, zo vol dat er wederom geen zitplaats is. Ik neem dat aan dat Arriva een inspanningsverplichting heeft om zitplaatsen aan te bieden.

Een hele trein blijft achter in Zwolle! Die kan toch aangekoppeld worden. Ik heb weer gestaan van Zwolle tot Ommen.

Ik wil mijn geld terug. En natuurlijk is de oplossing om meer treinstellen aan te koppelen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Heeft op 29 april 2016 om 18:35 geantwoord

Ik vroeg als oplossing meer treinstellen in te zetten. Het is immers een structureel probleem. En staan in de trein is als jongere misschien niet zo erg maar als ik de hele dag gewerkt hebt is het meer dan ongemak.

Het valt me ook op dat de conducteur op zulke tijden niet langskomt.

Overigens ben ik erg benieuwd wie de opdrachtgever is?!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste, Onze opdrachtgever is de provincie. Daarnaast heb ik je melding intern doorgegeven zodat kan worden gekeken naar een oplossing voor de drukke treinen. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 10:00 geantwoord

Begrijpelijk dat je baalt dat je van Zwolle tot Ommen moest staan in de trein. Echter kunnen wij geen zitplaatsen garanderen in de trein. Dit is ook zo besproken met onze opdrachtgever (de provincie). Uiteraard geef ik je melding wel intern door, zodat er mogelijk naar een oplossing van de drukke treinen kan worden gezocht. ^YZ

Alle klachten die gemeld zijn door J. Ruhof