Klacht: Te volle trein

op 29 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zevenaar Arnhem . 29 -07-17 Waarom zo weinig treinstellen in het weekend de vakantie periode en de dus veel dagjesmensen is dat waar we ons dure abonnement voor betalen . Juist in deze periode is wat meer ruimte aantrekkelijker voor nieuwe reizigers. Arriva die er iets aan .

Gewenste Oplossing:

Airco doet het .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Akke Levers, Wat vervelend dat de trein erg vol was. Heb je voor mij je vertrekstation en vertrektijd? Ik stuur dan een melding naar de regio zodat de inzet van het materieel nagekeken en waar mogelijk verbeterd kan worden. Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan. Excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Akke Levers,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Akke Levers