Klacht: Te volle bus

op 28 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend hebben wij moeten staan in de bus 121 van Gorinchem naar Den Bosch omdat de extra bus is weggehaald. Geen idee waarom maar dit slaat nergens op. Vanochtend heeft onze buschauffeur 17!!!!! Mensen moeten laat staan. Ik hoop dat er een extra bus kan komen zoals altijd al was.

De meeste buschauffeurs

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 dagen geleden - Beste, Erg jammer om te lezen dat er geen extra bus was vanochtend. Ik zoek graag voor je uit wat hiervan de reden is. Kun je me aangeven hoe laat deze extra bus normaalgesproken komt? Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Hoi te volle bus

5 dagen geleden - Hoi, Ik stap in Andel op de halte hoge maasdijk op. De extra bus komt normaal gesproken om half 8. De afgelopen 2 weken is de extra bus niet geweest. Waarom die weg is weet niemand, ook buschauffeurs vragen zich af waarom er geen extra bus rijd van Gorinchem naar den Bosch. Als wij de extra bus hadden, was de buschauffeur altijd elke ochtend dezelfde een super leuk en lieve man! Misschien dat het u iets helpt. Met vriendelijke groeten

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 november 2016 om 22:14 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je aanvullende informatie. Ik heb er intern melding van gemaakt zodat dit onder de aandacht wordt gebracht.

Ik hoop dat je snel verbetering ervaart. Wellicht dat de nieuwe dienstregeling die op 11 december ingaat ook nog uitkomst biedt.

^YZ
Webcareteam Arriva

Bericht van Arriva

2 dagen geleden - Goedemiddag, Ik heb nog een reactie gekregen over de te volle bus: "Op deze rit rijdt Arriva standaard met een extra bus. De afgelopen dagen is er regelmatig een bus om verschillende oorzaken uitgevallen, onze excuses voor het ongemak. Vanaf 11 december zijn de extra bussen onder lijnnummer 621 in de dienstregeling opgenomen." Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Hoi te volle bus