Klacht: Te vol

op 27 mei 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De trein van Groningen naar Leeuwarden is altijd te vol. In de Coronacrisis is dit niet wenselijk. De kans om een bestetting op te lopen in de trein is groot. Mensen moeten staan omdat alle stoelen bezet zijn. Daarnaast rijden er nog amper sneltreinen tussen Groningen en Leeuwarden terwijl dit een veel gebruikte treinreis is.

Ik ben tevreden wanneer Arriva een extra coupé toevoegt zodat er voldoende zitplaatsen zijn. Het zou ook prettig zijn als de sneltreinen weer om het uur rijden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Eva8132, Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt in onze treinen. Begrijpelijk dat je ervan baalt als de trein vol zit. Zou je nog aan kunnen geven op welke tijden je vaak gebruik maakt van de trein? Het advies om het openbaar vervoer alleen te gebruiken voor noodzakelijke reizen is komen te vervallen. Wel wordt er een oproep gedaan aan reizigers om op rustige tijden te reizen en drukte te vermijden. Al sinds 1 juli 2020 zijn alle zitplaatsen in bus, trein, tram en metro beschikbaar, mits er een mondkapje wordt gedragen. Ook ingerichte staanplaatsen in tram, metro of bus kunnen worden benut. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Eva8132