Mijn Klacht:
Als eerste heb ik moeten knokken om een beloofde 200 euro boete overname ook werkelijk te krijgen. Ondanks dat ik een mail heb gekregen dat het is toegezegd, heb ik het nog niet ontvangen. En toen ging ik verhuizen. Alles wat mij is toegezegd is niet gebeurd. De verhuizing is een drama, facturen, eindnota’s, mailtjes, twitter.. Nog steeds is het een drama. Ondertussen heb ik een heel dossier met mails over van alles en nog wat. En ook nog eens een contract van 5 jaar. Bij de verhuizing, kreeg ik een eindnota dat ik aan jullie een boete moest betalen van 200 euro. Uiteindelijk was dat ook een fout.. alles gaat fout bij dit bedrijf. Nog nooit heb ik zoveel stress gehad om iets te kunnen regelen. Het is niet te doen.. alles moet via twitter en elke keer iemand anders. En niet een iemand die eindelijk alles goed regelt. Maar wel geld van je rekening schrijven.
Gewenste Oplossing:
Als ik die 200 euro terug heb waarvan ik de bevestiging heb gekregen na 2 weken en hulp van consuwijzer. En op mijn NL zie dat ik een nieuw adres heb en vooral uitleg over de facturatie.
want er klopt niets van.
Ik zou graag een andere maatschappij, maar dan kost het me weer 200 euro.
