Klacht: Te veel geld betaald voor Excursies. Corendon op locatie profiteert hier van

op 21 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Via internet hebben wij een vakantie geboekt naar Egypte.

Bij aankomst van het hotel werden wij netjes ontvangen door meneer Achmed Imam. Bij hem konden wij excursies boeken en terecht als er wat aan de hand was.

Hij werkte voor Corendon. Wij hebben verschillende excursies bij hem geboekt alleen hadden wij geen euro’s mee en moesten wij daarom in Egypty’s Pond betalen. Hiervoor rekende hij een wisselkoers van 12.15. Nadat wij dit geld gepind en betaald hadden en ondertussen alweer een paar dagen verder waren zagen wij op de bankafschriften dat deze wisselkoers veel te hoog berekend was. De wisselkoers is namelijk maar 9,7!! Dit betekend dat wij veel te veel betaald hebben voor de excursies en voor alles wat wij daar gekocht hebben (alleen al €80,- te veel betaald voor de excursie). Wij zijn hiermee naar Achmed gegaan en hij zei dat dit de normale koers is die jullie berekenen. Dit klopt dus niet. Het enige wat wij eraan konden doen was een klachtenformulier invullen en dit naar u opsturen, na dit gedaan te hebben zegt Corendon dat het in de voorwaarden staat dat alles ter plaatse moet worden geregeld. Wij hebben het gevoel dat wij flink belazerd zijn en hopen dat het ons in deze extra kosten tegemoet komt.

Hopen dat het ons in deze extra kosten tegemoet komt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rutger Plag