Klacht: Te veel geld afgeschreven bij zelf checkout ap2go

op 25 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs kocht ik bij de AH to go een broodje (3,50), afrekenen gaat daar altijd erg snel, en dus ook ik rekende snel af en ging verder. Thuis aangekomen kijk ik op mijn internet bankieren en blijkt dat er geen 3,50 maar 10,50 van mijn rekening afgeschreven is…

Gewenste Oplossing:

Het is fijn dat je zelf kunt afrekenen maar daardoor kun je niet achteraf om de bon vragen als bewijsstuk wanneer het misgaat.
Ze vragen van te voren of je een bon wil, dat is niet handig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht I.Engelbrechtsen

10 maanden geleden - Hoe krijg ik nu mijn geld terug?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I.Engelbrechtsen