Klacht: Te veel betaalde premie aanspraakelijkheid.

op 14 mei 2020 over AON in de categorie Verzekering

Sinds 1999 heb ik een aansprakelijkheidsverzekering bij VoogdVoogd tot mijn verbazing kwam ik er achter dat ik als alleenwonend persoon al die tijd 79,73 premie betaalde, en dus voor een heel gezin betaald heb, na contact gezocht te hebben met de AON zouden ze dat voor mij uitzoeken,nu 3 weken later kreeg ik eindelijk een mevrouw aan de telefoon wie mij vertelde dat als ik dat veranderen wou mijn aansprakelijksheids verzekering eerst op moest zeggen en ook mijn inboedelverzekering anders kon ze er niks mee,dat vind ik raar om dat het hier om 2 verschillende polissen gaat ik had verwacht dat ik toch een kleine korting zou krijgen maar wordt nu eigenlijk verplicht om dan alle 2 verzekeringen op te zeggen ben niet thuis in die wereld maar vind het toch een hele rare gang van zaken.

Als gewoon de aansprakelijkheidspolis aangepast wordt,en er toch een beetje begrip is dat ik elk jaar ongeveer 30,- te veel heb betaald.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AON

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AON nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Muts1961