Klacht: Te veel betaald voor tickets welke dan ook nog een foutieve naam bevatten.

op 26 september 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Op 24.9.17 heb ik online 2 tickets gekocht op de site Viagogo.com voor het ballet Het zwanenmeer – Charkov Opera in de St. Elisabethzaal in Antwerpen voor zo 7.1.18. Ik heb per ticket 89,00 euro betaald + 60,00 euro boekingskosten. Vandaag krijg ik mijn tickets ter waarde van 35,00 euro en er staat een foutieve buitenlandse naam op vermeld. Ik kan echter geen contact krijgen met Viagogo om dit recht te zetten. Heb gebeld met de St. Elisbethzaal en ze kennen dit probleem. Ze hebben me geantwoord dat dit een ongeldig ticket zal zijn en dat dit aan vele mensen zal verkocht geweest zijn. Dus de kans is heel groot dat wij onze plaatsen niet gaan krijgen die dag. Wat kunnen wij hiertegen ondernemen aub? Heb intussen een transactiebetwisting aangevraagd bij Wordline maar heb nog geen antwoord bekomen.
Alvast bedankt voor uw reactie.

Graag had ik het betaalde bedrag van 238,00 teruggekregen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CH240265