Klacht: te veel betaald

op 01 februari 2018 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

In november 2017 is mijn zoontje van 5 jaar voor controle naar de tandarts geweest. De declaratie is vervolgens ingediend bij de dsw en per 16-11-2017 overgemaakt aan famed. Van famed kreeg ik bericht dat de zorgverzekering niets zou vergoeden vanuit de basis verzekering en ik zelf de kosten moest betalen. OP 9 januari heb ik deze rekening nogmaals betaald. Nu is er dus dubbel betaald aan famed en weigeren zij om mij terug te betalen, omdat hun administratie niet klopt. Ik heb een printscreen aangeleverd waarop ik aan moest tonen dat de dsw wel degelijk het bedrag heeft vergoed. Echter blijft het sinds dien heel erg stil. Ik heb gisteren wederom gebeld en krijg te horen dat er een achterstand is ontstaan en dat ik waarschijnlijk nog weken moet wachten op een antwoord. Dit vind ik echt onacceptabel.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld binnen een redelijk termijn terug heb gekregen en gewoon netjes te woord wordt gestaan. Ik kan best begrip opbrengen voor de achterstand, maar daar mag ik niet de dupe van zijn.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

2 weken geleden - Wij hebben een aantal malen geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken en hebben wij de voicemail ingesproken. Vriendelijk willen wij u verzoeken om door te geven op welk tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug. Met vriendelijke groet, Famed

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 13 februari 2018 om 10:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kim bouman